• فارسی
  • English
  • فارسی
  • English

مشاوره مدیریتی و اقتصادی

مشاوره مدیریتی

اصطلاح مشاوره مدیریت مجموعه‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با کسب و کار را پوشش می‌دهد. مشاوران مدیریت در زمینه‌‌‌های مختلف از جمله استراتژی، فروش، تحقیقات بازار، منابع انسانی، بهبود عملکرد، بازاریابی دیجیتال، مدیریت مالی، برندینگ، صادرات و واردات، ایمنی، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال فعالیت می‌کنند. همکاران این مجموعه توانایی ارائه هرگونه مشاوره ای در زمینه های فوق برای تولید کنندگان و فعالان صنعت دارا می باشند.

مجموعه روماک ماشین ارائه‌‌دهنده خدمات مشاوره مهندسی، مدیریتی و اقتصادی، خدمات مدیریت طرح و مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی و اجرای توسعه کسب‌و کار، توسعه سیستم‌های فناورانه، خدمات تخصصی طراحی و مهندسی، مطالعات اقتصادی و اجتماعی و مدیریتی، برای شرکت‌های کوچک و بزرگ، سرمایه‌گذاران و سازمان‌ها است.

مشاوره اقتصادی

امروزه با گسترش کسب و کار ها در انواع زمینه های شغلی، فردی یا سازمانی که به شکل اصولی و صحیح کسب و کار خود را پیش میبرد، میتواند نسبت به سایر رقبا اختلاف طبقات بیشتری داشته باشد. یکی از راه های گسترش و پیشرفت در کسب و کار داشتن یک مشاور اقتصادی برای بیزینس خود است. اگر شما فردی هستید که فعالیت های اقتصادی فراوانی در کسب و کار خود دارید یک مشاور اقتصادی کسب و کار با تجربه به پیشرفت و سرعت بخشیدن به اهداف شرکت، به کمک شما خواهد آمد. گروه روماک این توانائی را دارد تا در کنار شما با مشاوره و پشتیبانی فکری، شما را در رسیدن به اهداف خود یاری نماید.